You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ב' - ההחלטה שמערערת את התחתית מחדש
ייפגשו למשחק על כל הקופה. שחקני קרית גת וקרית מלאכי במשחק ליגה בינואר (צילום: ולדי מויסייב)

נערים ב' - ההחלטה שמערערת את התחתית מחדש

בית הדין העליון של ההתאחדות קיבל את דרישת קרית מלאכי לביטול הפסד טכני במשחק מול קרית גת, בו בוצע חילוף בפעימה רביעית

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

בהמשך לכתבה שעלתה כאן בשבוע שעבר, בה שיתפנו את טענותיה של קבוצת נערים ב' של מכבי קרית מלאכי "צו פיוס" על החלטות שיפוט, שעלו לה בצבירה של 5 נקודות - נזק משמעותי כשמדובר בקבוצה לה היה מאזן נקודות חד ספרתי, שנועלת את טבלת ארצית דרום ומנסה להימנע מסיום עונה במקום האחרון המוביל למשחק המבחן על ההישארות בליגה, בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיבל את הערעור שהגישה קרית מלאכי על כך שנענשה בהפסד טכני, בשל ביצוע חילוף בפעימה רביעית בתוספת הזמן של מפגש התחתית מול מכבי קרית גת, עת שצעדה ביתרון 2:5, וזאת על אף שצוות השיפוט הודעה בעצמו בדו"ח השיפוט, שלא ניהל כהלכה את רישום החילופים. בית הדין פסק משחק חוזר בין הקבוצות, שייערך ב-9/5.

במכבי קרית מלאכי מקבלים ברוח טובה את ההחלטה. ניצחון 1:5, שהשיגה הקבוצה במהלך השבוע במשחק הביתי מול קבוצת "צו פיוס" של מכבי עמישב פ"ת, מעניק לקבוצה בשלב זה יתרון של 4 נקודות ומשחק עודף על פני מכבי קרית גת, נועלת הטבלה הנוכחית. שרון רפאל, המנהל המקצועי של קרית מלאכי: "לא הגיע לנו להיענש בגלל טעות שלא אנחנו אשמים בה. לחילוף לא הייתה השפעה על המשחק ולא הייתה לנו סיבה לסכן את הניצחון שלנו. אנחנו מכבדים את החלטת בית הדין ומאמינים בשחקנים שלנו, שיידעו להשלים את העבודה על כר הדשא".

גביעים ומדליות למסיבת הסיום, כבר הזמנתם? מוזמנים להסתכל בסרטון הבא ולהתרשם מחברת צחובוי - החברה הותיקה והמקצועית ביותר בארץ לייצור גביעים ומדליות. לכניסה לאתר האינטרנט של צחובוי, לחצו כאן


שתפו אותנו